قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم و قفل آن

قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم و قفل آن

اگر شما از نوع هاي از قفل ها براي قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم خود استفاده كنيد ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميتوانيد از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد كه ميشه گفت بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم در اصطلاح حفاظ هايي دارد كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يك حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

نصب قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم

در نهايت مي توان گفت كه نصب قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم كاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يك متخصص انجام دهيد. بهترين كاري كه در اين زمينه مي توانيد بكنيد اين است كه از فردي كه در اين زمينه متخصص است كمك بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد.

جوش هايي كه در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اكسيد كربن است كه در صنعت هاي آهن از باكيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي كه در اين زمينه اطلاعات كافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينكه قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي كنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

قيمت حفاظ پنجره آهني و فرفورژه و ساده كافه اي

اصطلاح كافه اي به حفاظ هايي گفته مي شود كه يه نوعي محافظتي به شمار مي آيند. اين نوع حفاظ هاي نيمه پاييني پنجره ها را پوشش مي دهند و براي طبقات بالايي ساختمان كه نياز به ايجاد امنيت بيشتري دارند بيشتر مورد استفاده هستند. اين نوع حفاظ ها همچنين براي جلوگيري از مشكلات احتمالي ميتواند يكي از بهترين گزينه هاي شما باشد. قيمت حفاظ پنجره آهني و فرفورژه و ساده كافه اي از سايرين بيشتر است.

نصب نوع ها حفاظ پنجره و قيمت حفاظ پنجره آهني و فرفورژه و ساده

چرا آهن؟

همانطور كه ميدانيد، يكي از مستحكم ترين ابزاري كه ميتوانيد از آن در ساخت خانه خود استفاده كنيد اهن است. تاكنون اما براي حفظ امنيت خود و خانواده تان چه مقدار هزينه كرده ايد؟ اين صرفه هزينه در واقع يك كار هوشمندانه است چرا كه شما توسط آن امنيت هرآنچه كه در خانه داريد را مورد بررسي قرار دهيد. نكته اي كه بايد در اين بخش بدانيد اين است كه قيمت حفاظ پنجره آهني و فرفورژه و ساده آهني بسيار مناسب است و همين امر هم باعث مي شود كه استفاده از آنها به عنوان راهي براي برقراري امنيت روز به روز بيشتر شود. قيمت گذاري اين نوع حفاظ ها ميشه گفت با توجه به پنجره شما انجام خواهد شد و براي پنجره هاي بزرگتر به طور قطع بيشتر خواهد بود. موادي كه در ساخت اين نوع حفاظ ها مورد استفاده قرار مي گيرند به صورت كيلويي قيمت گذاري خواهند شد. مدل حفاظ و همچنين تراكم آن ها هم مي تواند قيمت را تحت تاثير قرار دهد.

قيمت نرده روي ديوار

بدون شك شما هم يك مقدار بودجه خاصي براي حفظ خود در نظر گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي كنوني، قيمت يكي از مهم ترين نكاتي است كه شما بايد در استعلام  قيمت نرده روي ديوار  به آن دقت كنيد. مانند هر چيز ديگري هم، زماني كه پاي پول در ميان باشد شما بايد بتوانيد كالايي را انتخاب كنيد كه هم قيمت مناسبي دارد و هم اينكه شما ميتوانيد كيفيت آن را تضمين كنيد. در نهايت گفته مي شود كه هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي قيمت نرده روي ديوار  كنار بگذاريد، كيفيت و همچنين تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي زياد هم در اين زمينه مناسب نخواهد بود. برخي اوقات، ساده ترين حفاظ ها هم ميتوانند كارايي خوبي براي شما داشته باشند.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

https://www.liveinternet.ru/users/muhammadzaid2/post486389495/

https://muhammadzaid1.blogspot.com/2021/08/blog-post_23.html

https://all4webs.com/muhammadzaid/158617401576157517401740-1608-?35292=39468

https://app.box.com/s/c0aem6r18m8j00l1lwf2hmjw1nk7up5e

https://turkeygoat2.bloggersdelight.dk/2021/08/24/%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d9%86%d9%88%d8%b9-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%81%d9%84%d8%b2%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%81%d9%88%d8%b1%da%98%d9%87/

https://edukite.org/activity/p/1519433/

http://worldandus.co.uk/activity/p/176004/

http://offpageseo2000.weebly.com/ggggg/8667774

https://muhammadzaid614600530.wordpress.com/2021/08/24/%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d9%86%d9%88%d8%b9-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%81%d9%84%d8%b2%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%81%d9%88%d8%b1%da%98%d9%87/

 

دليل صدا دادن آسانسور شما چيست؟

همان طور كه مي دانيد؛ كار  كردن اغلب وسايل مكانيكي مثل آسانسور، با لرزش و يا توليد صدا همراه است و در نتيجه گاهي اوقات اين صداها باعث آزار و اذيت كردن افراد مي شود. صدا دادن آسانسور؛ در بعضي مواقع امكان دارد بسيار خطرناك باشد و به افراد هشدار دهد. از اين رو قبل از هر چيزي بايد به دنبال دليل صدا باشيد و سعي كنيد اگر ايرادي داشت؛ آن را بر طرف كنيد. در ادامه اين مقاله بلاگ با كمك آسانسور مانا بيشتر با دليل صدا دادن آسانسور آشنا مي شويد.

نازك بودن اندازه ديوار

امروزه به علل مختلفي در صنعت ساختمان سازي؛ ضخامت ديوارها را كمتر از حد معمول درست مي كنند و همين باعث صدا دادن آسانسور مي شود. از اين رو مي توان گفت كه جاي نگراني وجود ندارد و نيازي به تعمير آسانسور نيست.

آلوده بودن كفشك  هاي آسانسور  https://asansormana.com/

كفشك آسانسور وسيله  اي  است كه باعث مي شود كادر وزنه بر روي ريل و كابين آسانسور راحت تر حركت كنند. به همين دليل مي توان گفت كه كفشك در حركت آسانسور نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند و اگر كثيف باشد؛ باعث صدا دادن آسانسور مي شود. پس از اين كه مطمئن شديد صداي آزار دهنده از كفشك است؛ بايد براي تميز كردن آن ها اقدامات لازم را انجام دهيد تا آسانسور روان  تر حركت كند و ديگر صدايي ايجاد نشود.

هنگام سرعت گرفتن آسانسور

گاهي اوقات بر اثر سرعت گرفتن؛ صداهايي از آسانسور بلند مي شود اما قبل از پيگيري براي تعمير آسانسور بايد درباره مدل سرعت گيري آن اطلاعات و آگاهي هاي لازم را به دست آوريد. در اين مورد هم امكان دارد صدا به دليل عدم تنظيم ترمز باشد كه اين صدا بيشتر در حين ايستادن آسانسور رخ مي دهد.

خشك شدن ريل هاي آسانسور

ريل  آسانسور براي هدايت كابين  آسانسور و كادر وزنه در چاه آسانسور نصب مي شود. اين ريل علاوه بر هدايت كابين آسانسور و كادر وزنه؛ وظيفه دارد تعادل را بين اجزا ايجاد كند و باعث پيشگيري از هر گونه لرزش و صدا دادن آسانسور شود. ريل آسانسور براي اين كه بتواند به نرمي و به صورت روان در چاه آسانسور حركت كند؛ نياز به روغن كاري دارد و بايد هر چند وقت يك بار آن را انجام دهيد.

تعميركاري كه هر ماه براي بازرسي از آسانسور شما مي  آيد؛ بايد هر دفعه از پر بودن روغن دان  ها اطمينان لازم را حاصل نمايند. زيرا اگر آسانسور شما به  طور مرتب و به صورت ماهيانه سرويس نشود؛ خرابي در آن به وجود مي آيد و در نتيجه باعث زياد شدن صدا و تعمير آسانسور خواهد شد.

به گفته كارشناسان بهترين مركز تعمير آسانسور اگر هيچ كدام از علل بالا باعث كم شدن صدا در آسانسور تان نشده است؛ بايد با به  كارگيري كف گردها، الكترو موتورهاي كم صدا، درام ترمز، بالانس خوب روتور، بالانس ديناميكي كوپلينگ، و… مشكل صداي آن را برطرف كنيد. معمولا بيشتر صدا  هاي ايجاد شده از آسانسور را مي  توان با سرويس كردن از  بين برد و اگر به طور مرتب مورد بررسي قرار بگيرند، كمتر با بعضي مشكلات و صدا دادن آسانسور روبروآ خواهند شد.

علل از كار افتادن آسانسور

سيستم آسانسور يك سيستم الكتريكي مكانيكي است كه از قطعات ريز و درشت بسياري تشكيل شده است. اختلال در هر يك از بخش هاي حياتي آسانسور مثل موتور آسانسور يا تابلو فرمان آسانسور منجر به از كار افتادن آسانسور و از دسترس خارج شدن سرويس دهي آن مي شود. اين اختلال ها ممكن از در بخش الكتريكي آسانسور يا در بخش هاي مكانيكي آن رخ دهد. گاهي عوامل از كار افتادن آسانسور از داخل خود سيستم آسانسور است و گاهي امكان دارد عوامل بيروني همچون قطع شدن برق باعث از كار افتادن آسانسور شود. در اين صفحه شركت آسانسور مانا قصد دارد مروري بر مهم ترين علل از كار افتادن آسانسور بيندازد و حوادث احتمالي از كار افتادن آسانسور را بررسي كند. پس تا انتها با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد.

تشخيص چهره در دوربين مداربسته

تشخيص چهره در دوربين مداربسته

اگر نياز داريد در محلي دوربين نصب ميكنيد چهره افراد را زير نظر داشته باشيد سعي كنيد از سيستم دوربين هاي تحت شبكه استفاده كنيد.  

جديدا در بازار سيستم هاي AHD و Turbo HD مد شده و در نمايشگرهاي موجود در فروشگاههاي مداربسته شاهد تصوير خوبي از اين دوربين ها هستيم.

نكته مهم راجع به اين سيستم ها اين است كه هر چند در مقايسه با سيستم هاي آنالوگ معمولي كيفيت بالاتري دارند ولي بايد توجه داشت كه اين همان سيستم آنالوگ است و دليل كيفيت بهتر آن وجود پردازنده هاي نرم افزاري گرافيكي است و در واقع شما همچنان در تشخيص چهره افراد دچار مشكل خواهيد شد.

بهترين راه براي ثبت چهره ها در تصاوير ضبط شده استفاده از دوربين هاي ديجيتال و مگاپيسلي است چون اين نوع دوربين ها به صورت كلي داراي مكانيزم متفاوت و پروتكل مجزا نسبت به سيستم آنالوگ هستند.

  1. https://vvfit.com/activity/p/1251524/
  2. https://www.webtalk.co/n/34174791
  3. https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_5faa7494a99c4b37996b40fde96f3fc6/comments
  4. https://www.aiuextension.org/activity/p/743894/

 

 

 

همه چيز درباره كرونا و آسانسور

به نظر شما كرونا از طريق آسانسور مي تواند انتقال پيدا كند؟ با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد تا اين نكته را بررسي كنيم.

يك پزشك عمومي گفت: بسته به نوع آسانسور، ريسك ابتلا به كرونا از طريق استفاده از آسانسور متفاوت است. طبق تحقيقات، اگر درهاي آسانسور به صورت مداوم باز و بسته شود، ويروس كرونا دو تا چهار دقيقه در فضاي داخل آن باقي مي ماند اما اگر به صورت مداوم بسته باشد، ?? تا ?? دقيقه زمان براي خروج اين ويروس از محيط داخل آسانسور نياز است.

طبق تحقيقات و گزارش آسانسور مانا اگر فرد مبتلا به ويروس كرونا از آسانسوري استفاده كند كه در هاي آن به صورت مداوم بسته باشد، ?? دقيقه زمان براي خروج ويروس كرونا از محيط داخل آسانسور نياز است.

يك پرشك در ادامه به تناقض ايجاد شده از سمت سازمان بهداشت جهاني (WHO) و مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC) در آمريكا اشاره كرد و گفت: به گفته سازمان بهداشت جهاني، انتقال ويروس از طريق مواد غذايي بسيار كم است اما پس از آن مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC)، امكان انتقال كرونا از طريق رستوران ها و موادغذايي را بسيار زياد دانست و انتشار اين دو مطلب متناقض از سمت دو مرجع بزرگ علمي، بلاتكليفي براي مردم ايجاد كرد.

او با بيان اينكه تاكنون هيچ شواهدي مبني بر انتقال ويروس كرونا از طريق غذا، ميوه يا سبزيجات گزارش نشده است، افزود: به منظور ضدعفوني ميوه ها و سبزيجات بايد مطابق قبل عمل كرد و قبل از ضدعفوني حتما دستان خود را بشوييم و شست وشو را با آب پاكيزه انجام دهيم.

وي اضافه كرد: طبق گفته سازمان بهداشت جهاني، ويروس كرونا براي زنده ماندن به يك محيط زنده (سلول) نيازمند است و براي مدت طولاني روي سطح نمي تواند زنده بماند، پس نيازي به ضدعفوني موادغذايي بسته بندي شده نيست و فقط كافي است پس از باز كردن بسته بندي، دستان خود را با آب و صابون بشوييم.

وي با بيان اينكه حضور و صرف غذا در رستوران ها به علت پايين آوردن ماسك و عدم رعايت فاصله اجتماعي خطر ابتلا به كرونا را افزايش مي دهد، تصريح كرد: طبق مطالعات مركز كنترل و پيشگيري بيماري ها(CDC)، افراد مبتلا به كرونا دو برابر بيشتر از ديگر افراد، در رستوران ها و كافي شاپ ها حضور داشتند.

اين پزشك عمومي يادآور شد: اگر غذا را از رستوراني كه كليه پروتكل هاي بهداشتي را رعايت مي كند، تهيه كنيم مي توان با خيال آسوده در منزل آن غذا را صرف كرد اما حضور ما در رستوران ها ريسك ابتلا به اين بيماري را چند برابر مي كند.

وقتي درهاي آسانسور بسته باشد، ريز قطره هاي حاوي ويروس، مي تواند نيم ساعت در فضاي داخلي بچرخد اما با گشوده شدن درهاي آسانسور، ظرف چهار دقيقه، اين ريز قطرات ويروسي، محو مي شوند.

عمر ويروس كرونا در آسانسور

بنابر تحقيقات آسانسور مانا   https://asansormana.com/  در وب سايت هاي پزشكي وقتي آسانسور به طور طبيعي مشغول كار و باز و بسته شدن عادي باشد، قطرات حاوي ويروس در صورت سرفه يا بلند صحبت كردن، مي تواند ?? دقيقه در فضا معلق بماند و دوام بياورد.

اين متخصصين اين نتيجه گرفتند كه ماسك مي تواند به شكلي مؤثر و نجات بخش در آسانسور، مانع از ورود ريز قطرات ويروسي به مجاري تنفسي شود و نقص سيستم تهويه هوا را تا حد قابل توجهي جبران كند.

اين بررسي همينطور نشان داد كه خلط مخلوط با آب دهان فرد مبتلا به ويروس، بسته به شدت عفونت، مي تواند حامل ?? هزار تا يك ميليارد عدد ويروس در هر ميلي ليتر باشد.

نتايج مطالعه تصريح مي كند كه حتي بلند صحبت كردن هم مي تواند در دقيقه، صدها هزار ريزقطره را در هوا منتشر كند؛ در حالي كه يك سرفه، مي تواند ميليون ها قطره را پخش كند.

فردي كه بلافاصله بعد از صحبت فرد مبتلا با صداي بلند يا سرفه او هواي داخل آسانسور را تنفس كند، در هر دقيقه هزاران ويروس كوويد-?? را وارد دستگاه تنفسي خود مي كند.

متخصصان توصيه مي كنند؛ در صورت امكان، درهاي آسانسور مدت زمان بيشتري به نسبت زمان هاي معمول، باز گذاشته و حتي از صحبت و سرفه در آسانسور ممانعت شود و ماسك هم به صورت اصولي و كامل، اجزاي لازم چهره را بپوشاند؛ همينطور سيستم تهويه مكانيكي آسانسور هميشه فعال باشد.

 

سايبان موتور دار منصف چه مزايايي دارد

سايبان موتور دار منصف  چه مزايايي دارد

اين روزها به نظر مي رسد زندگي ما مملو از فناوري جديد فوق العاده است و تقريباً همه چيزهايي كه داريم هوشمند يا خودكار است. خوب ، اكنون مي توانيد سايبان خانه خود را نيز به ليست اضافه كنيد. داشتن يك دستگاه با فناوري پيشرفته يك راه عالي براي سايه انداختن خانه در برابر نور خورشيد است ، اما علاوه بر آن مزاياي بسيار ديگري نيز ارائه مي دهد. بنابراين بياييد ببينيم مزاياي سايبان موتوري چيست.

 

راحتي

 

اين ويژگي شماره يك سايبان موتوري است. همه ما به دنبال اين هستيم كه زندگي خود را آسان كنيم و در روزهاي شلوغ خود مقداري وقت صرفه جويي كنيم. وقتي سايبان شما با فشار يك دكمه به راحتي كنترل مي شود ، مي توانيد شرط ببنديد كه بسيار ساده تر از سبك هاي دستي قديمي است. افزايش حياط در فضاي باز تقريباً به سختي با سايبان هاي متحرك ازhttps://sayehban.co/   سايبان برقي منصف دشوار نيست.

عمر بيشتر پارچه

 

https://www.dailystrength.org/journals/sybn-brqy

 

هنگامي كه پارچه در معرض افزايش و كاهش تنش در طول زمان قرار مي گيرد ، ناگزير خراب مي شود. استرس ناشي از مكانيك هاي قديمي باعث شد پارچه زودتر پاره شود. امروزه با سيستم هاي موتوري ، سطح تنش هميشه در نقطه مناسب است ، و هرگز براي پارچه زياد قابل حمل نيست. اين ظاهر و طول عمر سايبان را بهبود مي بخشد.

 

ذخيره انرژي

 

صرفه جويي طولاني مدت در مصرف اين قطعات از نظر علمي اثبات شده است. تابش خورشيدي كه از پنجره هاي شيشه اي يك خانه مي آيد مي تواند باعث شود كه AC شما 20 درصد بيشتر كار كند. با محافظت كامل از سايبان موتوري خود ، مي توانيد تمام اين هزينه ها را به مرور كاهش دهيد.

 

تهيه سايبان موتور دار  از سايبان برقي منصف  مزاياي زيادي دارد. نه تنها ظاهر فوق العاده اي دارد ، بلكه بسيار راحت است ، در هزينه شما صرفه جويي مي شود و مدت زمان بيشتري طول مي كشد. بنابراين اكنون مي توانيد همسايگان خود را با لوازم جانبي فوق العاده تحت تأثير قرار دهيد و از مزاياي سايبان هاي با كيفيت محلي كه از https://sayehban.co/  تهيه شده است ، استفاده كنيد.

منبع : 

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/253204

 

http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9476477

 

http://loveiswhoweare.com/2020/photo-by-monica-castaloni

https://www.duquesnelight.com/company/about/careers/recruiting-events/youngstown-state-university

http://sehcf.org/website-launched/#page-215

https://www.qatarliving.com/events/konkan-toastmasters-open-house?page=2#comment-7811417

http://www.sprasia.com/channel/sudousan/20090129144610.html

http://ao.23video.com/photo/61838635/633xoraselectra

http://prestashop2.altervista.org/it/smartblog/4_share_the_love_for_prestashop_1_6.html

 

 

 

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ايران

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/03/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%DA%A9%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg

كليد و پريز مدل ايران يكي از پرطرفدارترين و پرفروش‌ترين مدل‌هاي كليد پريز توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشدكليد پريز‌هاي مدل ايران 2009 و ايران 2008 در طول مدت توليد در طي ساليان متوالي همگي داراي مكانيزم به روز شده و منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند.

اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه‌ها و به روزترين تكنولوژي‌هاي روز دنيا ساخته ميشود.

شركت صنايع فضل الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل ايران با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد.

مدل ايران 2009 و ايران 2008 با توجه به كيفيت بالا و طراحي منحصر بفرد و همچنين دوامي ماندگار داراي قيمت مناسبي براي مصرف‌كنندگان عزيز ميباشد. در ساخت اين نوع  كليد پريز از متريالي شامل پلي كربنات و ABS و همچنين فلز برنج و مس استفاده شده است.

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/03/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%DA%A9%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ايران اين ميباشد كه كليد و پريز مدل ايران همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند و تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد.

يا به عبارتي ساده‌تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز ايران در شكل ظاهري اين نوع كليد پريز‌ها ميباشد.

انواع كليد و پريز ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%A8%DA%98.jpg

كليد و پريز مدل ايران داراي چندين طرح متفاوت ميباشد. انواع كليد و پريز ايران به شرح زير ميباشد:

ايران اقتصادي 2009:

همانگونه كه از اسمش پيداست مدل ايران اقتصادي 2009 داري قيمت بسيار مناسب و ارزان ميباشد. كه در رنگ سفيد و كرم توليد ميگردد و شايد بتوان گفت از ارزان‌ترين مدل كليد پريز‌ها ميباشد، كه البته داراي مكانيزم با كيفيت ميباشد.

قاب رويه كليد پريز ايران اقتصادي 2009 سفيد و ايران اقتصادي 2009 كرم به مكانيزم پيچ شده و ثابت ميباشد. البته مي‌توان اين مدل رو به صورت مكانيزمي و قاب جداگانه هم تهيه كرد.

ايران 2009 رنگي (پينتينگ):

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%A8%DA%98.jpg

مدل ايران 2009 رنگي (پينتينگ) از كليد و پريز داراي قاب‌هاي رنگي هستند كه شامل چهار رنگ اصلي بژ، نقره‌اي، زغال‌ سنگي و زرشكي ميباشد. در اين مدل از مكانيزم ايران 2009 استفاده شده است با اين تفاوت كه قاب دور و قاب رويه اين كليد پريز‌ها قابل جدا شدن و تعويض هستند و قابليت تغيير و تركيب شدن با يكديگر را دارند.

مصرف كنندگان با توجه به طراحي دكوراسيون داخلي خود مي‌توانند تركيب رنگ جديدي از كليد و پريز را خلق كنند و كليد و پريز منحصر به فرد منطبق با سليقه خودشان رو ايجاد كنند و از آميزش رنگ‌ها لذت ببرند. كليد پريز ايران پينتيگ 2009 با قاب رنگ متاليك به فضاهاي مدرن زيبايي خاصي مي‌بخشد و همچنين داراي قيمت ميان رده ميباشد.

ايران 2008 (ترنسپرنت):

در طراحي مدل ايران 2008 ترنسپرنت از كليد پريز‌ها از يك قاب طلقي با جنس پلي كربنات مقاوم در برابر خط و خش و همچنين مقاوم در برابر اشعه uv استفاده شده است. اين مدل شامل رنگبندي‌هاي متنوعي از جمله ترنسپرنت قهوه‌اي، ترنسپرنت شيشه‌اي شفاف، ترنسپرنت صورتي، آبي، خاكستري و سبز و ياسي ميباشد.

از نكات قابل توجه در اين مدل ميتوان به اين نكته اشاره نمود كه در طرح ايران 2008 شيشه‌اي به لطف قاب طلقي شفاف اين قابليت وجود دارد كه كاغذ ديواري‌هاي متنوع مطابق با كاغذ نصب شده روي ديوار را در  قسمت  زير قاب طلقي شفاف اين مدل نصب نمود تا هماهنگي بيشتري در دكوراسيون داخلي رو براي شما به ارمغان بياورد.

از مدل‌هاي پر فروش اين طرح ميتوان از مدل ايران قهوه‌اي بژ و ايران 2008 شيشه‌اي نام برد.

ايران متال سيلور:

هماهنگونه كه مشخص است در ساخت مدل ايران متال از متريال فلز (آلومينيوم و سرب خشك و… ) استفاده شده است و جنس قاب رويه كليد و پريز كاملا فلزي ميباشد كه جدا از زيبايي بي‌نظير، مصرف كننده هنگام لمس كليد پريز حس فوق العاده‌اي (حس كيفيت، حس دوام، حس اصالت) را تجربه خواهد كرد. در حال حاضر اين مدل در چند رنگ: متال سيلور براق، متال سيلور مات، متال كروم تيره و متال طلايي و زيتوني توليد ميگردد.

همچنين شايان ذكر است ميتوان به صورت آپشنال و سفارشي در اين مدل كليد پريز متال سيلور كه به صورت اختصاصي و محدود توليد ميگردد از نگين‌هاي درخشان و براق استفاده كرد كه زيبايي خاص و دوچنداني به اين طرح  افزوده ميكند.

البته شايان ذكر است اين مدل جزو كليد پريز‌هاي گران قيمت و از سري كليد پريز‌هاي لوكس و لاكچري ميباشد.

 ايران 2009 فيلم پترن:

در ساخت و توليد مدل ايران 2009 فيلم پترن از طرح‌هاي خاص استفاده شده است كه در فضاهاي مختلف ميتوان با متريال‌هاي استفاده شده از دكوراسيون داخلي و محيط اعم از چوب و mdf و سراميك هماهنگ‌سازي كرد. تطبيق‌پذيري مدل ايران آن را براي انواع پروژه‌هاي ساختماني به گزينه مطلوب تبديل مي‌كند.

كليد و پريز ايران الكتريك مدل 2009 فيلم پترن، داراي چاپ ثابت و رنگ الكترواستاتيك ميباشد كه به صورت تكنولوژي فيلم پترن روي كليد و پريز‌ها ظهور ميگردد. كليد پريز ايران مدل 2009 فيلم پترن داراي تنوع طرح‌هاي متنوع از جمله طرح چوب – طرح سنگ – طرح كوبيسم يا هاشور و طرح سراميك ميباشد.

مي‌توان از قاب مياني با رنگ‌هاي بژ -نقره‌اي -زغال سنگي -زرشكي -سفيد و كرم  استفاده كرد كه با تركيب كردن اين مجموعه طرح‌ها و رنگ‌ها با يكديگر ميتوانيد كليد و پريز جديد منطبق با دكوراسون داخلي و رنگ محيط پيرامون خود خلق كنيد.

تمامي محصولات ايران الكتريك داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات رنگ ميباشدكليد و پريز ايران با ساختاري ساده و شيك با ظاهري زيبا مي‌تواند در محيط‌هاي اداري، منازل، ساختمان‌هاي تجاري، پروژه‌هاي انبوه‌سازي و غيره به كار رود.

خريد و قيمت كليد پريز مدل ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D9%88%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%A8%DA%98.jpg

جهت خريد كليد پريز مدل ايران و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاه اينترنتي ايران الكتريك مراجعه كرده و آنلاين خريدتون رو انجام و سفارشات خودتون رو ثبت و به صورت رايگان درب منزل تحويل بگيريد.

 

 

آموزش طراحي لباس

آموزش طراحي لباس

 

اگر مي خواهيد در حرفه طراحي لباس كار كنيد اما فكر مي كنيد مهارت يا استعداد كافي نداريد ، ما اينجا هستيم تا به شما بگوييم "مي توانيد"

اگر لباس هاي خود را از پارچه هاي موجود در فروشگاه هاي پارچه مي خريد و مي دوزيد ، به اين معني است كه قبلاً در مورد سبك ها ، رنگ ها ، پارچه ها و جزئيات مختلف تصميم گرفته ايد. شما هنگام خريد تصميمات مشابهي مي گيريد و سبك هايي را انتخاب مي كنيد كه داراي جزئيات مورد نظر شما باشند. در واقع ، لباس هاي خود را با استفاده از مدي كه هنگام دوختن يا هنگام خريد در نظر مي گيريد طراحي كنيد.

 

عناصر طراحي لباس

دوره طراحي لباس عناصر طراحي لباس عبارتند از: خط ، فضا ، شكل ، فرم ، بافت و رنگ.

 

عناصر طراحي

جزئيات طراحي كه مي تواند براي متمايز كردن سبك شما استفاده شود عبارتند از:

شكل گردن يا يقه

طول ، شكل و آستين (با يا بدون دستبند

شكل ، طول و دامن

طول ، شكل و بالا يا بلوز

                                                   

                             

 

دوره طراحي لباس  با تركيب اين عناصر مي توان انواع بي پايان سبك ايجاد كرد. به عنوان مثال ، يقه روسري با آستين كوتاه يا يقه آستين گردن V و يقه گردن را امتحان كنيد. اين تغييرات ساده در يك بلوز يا بالا است.

            

 

دوره طراحي لباس همچنين مي توان از درزهاي شكل دهنده به عنوان عناصر طراحي استفاده كرد. اين درزها به لباس فرم و تناسب مي بخشد.

بسته به جزئيات سبك انتخاب شده ، حتي ساده ترين لباس ها نيز مي توانند متفاوت به نظر برسند. به عنوان مثال ، زير هر دو لباس به يك اندازه شبيه هستند. سبك هاي ساده و راحت با خط كمر طبيعي. اما رنگ ، چاپ و موقعيت هاي متفاوتي دارند. همانطور كه مي بينيد يكي از لباس ها آستين دارد و لباس ديگر آستين ندارد.

 

 

دوره طراحي لباس  با افزودن دامن براق ، آستين كامل يا يقه مي توانيد تنوع بي پايان در دنياي مد داشته باشيد. به طور كلي ، عناصر ساده اي كه در تركيب هاي مختلف كنار هم قرار گرفته اند ، طراحي لباس را ايجاد مي كنند. براي الهام گرفتن در ايجاد طرح هاي لباس ، مي توانيد به طرح هاي خود ، گذشته ، فرهنگ هاي ديگر ، طبيعت يا جديدترين مجلات مد نگاه كنيد.

توجه داشته باشيد كه نبايد مستقيماً از ساير طراحان كپي كنيد ، مخصوصاً اگر قصد فروش آثار خود را داريد. اما روي جزئياتي كه دوست داريد تمركز كنيد و آنها را در طراحي خود بگنجانيد. اين مي تواند شكل يقه ، تنه ، جليقه دامن يا هر چيزي باشد كه توجه شما را جلب مي كند.

لباس هاي قديمي يكي از جذاب ترين طرح هاي لباس را دارند. از آستين ها و يقه ها يا شكل دامن آنها مي توان به عنوان الهام بخش طراحي آنها استفاده كرد. لباس هاي قومي نيز جذابيت هاي زيادي دارد و به راحتي با دوخت يا ساير جزئيات تزئيني در يك تاپ يا لباس ساده تركيب مي شود. به عنوان مثال ، لباس زير زنانه يك كت و شلوار دو تكه از دهه 1920 است كه به طراحان انگيزه مي دهد. به گردن پهن و آستين هاي باريك توجه كنيد. به خصوص چين هاي سمت چپ و كمربند پاييني شكل زيبايي به لباس مي بخشد.

 

 

دوره طراحي لباس  لباس زير نيز يك كورتا است كه يك لباس سنتي مردانه در هند است. يقه و آستين معمولي دارد ، اما داراي چين هاي جانبي بسيار بسيار مدرن و يك سجاف نامتقارن است.

 

 

با استفاده از دو سبك بالا ، ما مي خواهيم دو تونيك متفاوت با استفاده از عناصر آنها ايجاد كنيم.

 

دوره طراحي لباس  تصوير سمت چپ بيشتر به مردان اشاره مي كند ، اما يقه هاي زنانه و آستين هاي باريك بيشتر از لباس هاي دهه 1920 گرفته شده است. لباس سمت راست با سجاف نامتقارن كوتاه مي شود. اين امر مستلزم برداشتن كمربند از بالاي لگن است.

 

هيچ يك از تونيك هاي طراحي شده كپي نيستند ، اما هر دو عنصر ريشه تاريخي و قومي خود را حفظ كرده اند.

 

چگونه مي توان طراحي لباس را شروع كرد

دوره طراحي لباس  چگونه مي توانيم طراحي لباس خود را شروع كنيم؟ فقط شروع به نقاشي كنيد! به مجلات نگاه كنيد ، زماني كه سلبريتي مورد علاقه خود را ديديد ، برنامه ريزي سريع داشته باشيد يا هنگام تماشاي يك برنامه تلويزيوني يا فيلم جزئيات را بنويسيد. سپس شروع به قرار دادن اين جزئيات روي يك لباس كنيد.

در اين مراحل آزمايش و خطاي زيادي وجود خواهد داشت. برخي از عناصر طراحي به خوبي با هم كار مي كنند ، برخي ديگر اينطور نيستند ، بنابراين سعي نكنيد تمام جزئيات مورد علاقه خود را در يك لباس قرار دهيد. چيزهاي زيادي وجود دارد كه ممكن است دوست داشته باشيد و ممكن است تمركز خود را از دست بدهيد.

سپس رنگ را اضافه كنيد. رنگ مي تواند يك طرح را بسازد يا خراب كند. تغيير رنگ يا تركيب رنگ مي تواند ظاهر كاملاً جديدي را براي همان مدل ايجاد كند!

به طور كلي ، تنها كاري كه بايد انجام دهيد كشيدن ، كشيدن و ترسيم كردن است. تركيبات مختلف را امتحان كنيد تا آنچه را كه واقعاً دوست داريد پيدا كنيد.

 

طراحان چگونه لباس طراحي مي كنند؟

طراحان لباس روندهاي مد را مطالعه مي كنند ، طرح هاي لباس و لوازم جانبي را ترسيم مي كنند ، رنگ ها و پارچه ها را انتخاب مي كنند و بر توليد نهايي طرح هاي خود نظارت مي كنند. توليدكنندگان نساجي از اين گزارش روند براي شروع طراحي پارچه ها و الگوها استفاده مي كنند در حالي كه طراحان مد شروع به طراحي طرح هاي اصلي مي كنند.

 

براي طراحي لباس به چه دانش نياز داريد؟

سن ، جمعيت ، مراحل زندگي ، شغل ، عشق ، دوست نداشتن ، شخصيت ، فعاليتها ، ارزشها و سيستم اعتقادي را در نظر بگيريد. هرچه دقت شما بيشتر باشد ، بهتر است. هنگام انتخاب محصول خود ، برعكس عمل كنيد. تصميم نگيريد كه مي خواهيد چه چيزي را طراحي كنيد و سپس بيرون برويد و به دنبال مشتري براي آن باشيد. از ابتدا لباس هاي مورد نظر خود را با سليقه و خلاقيت موجود طراحي كنيد.

 

طراحان لباس كجا لباس هاي خود را طراحي مي كنند؟

اكثر طراحان مد براي فروشگاه ها

 

آشنايي با انواع درب باغ (جنوبي)

آشنايي با انواع درب باغ (جنوبي)

امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد. آيا شما هم با انواع درب باغ (جنوبي) آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟ درب باغ (جنوبي) هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فلزي. در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب باغ (جنوبي) آشنا كنيم.

درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند. البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي ويلايي هستند.

انواع درب باغ (جنوبي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين فرم دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي باغ فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب باغ (جنوبي)

ساخت درب باغ (جنوبي) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

 

انواع درب فرفورژه آهني (جنوبي)

شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب فرفورژه آهني (جنوبي) استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

زيبايي و تنوع درب فرفورژه آهني (جنوبي)

معمولا درب فرفورژه آهني (جنوبي) بايد زيبايي و تنوع در ساخت داشته باشيد. بيشتر افرادي كه ميخواهند درب فرفورژه آهني (جنوبي) را خريداري كنند در كنار عملكرد، بيشتر به ويژگي هاي زيبايي نماي آن اهميت مي دهند. اين درب ها در واقع تردد شما را به ويلا ممكن مي سازند و به همين دليل هم بهتر است كه علاوه بر زيبايي به كيفيت آن نيز توجه كنيد.

معمولا اينطور گفته مي شود كه خريد درب فرفورژه آهني (جنوبي) نسبت به خريد درب هاي ديگر سخت تر است. شما بعضا ميخواهيد براي خانه خود اين درب ها را خريداري كنيد و شايد بخواهيد ويلاي خود را با دربي زيبا مزين كنيد. در اين حال بايد دقت داشته باشيد كه خريد اين نوع درب ها به شما اجازه مي دهند كه همزمان با زيبايي امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد پس بهترين راه اين است كه هر دو مورد را در نظر داشته باشيد.

به طور كل اما تنوع درب فرفورژه آهني (جنوبي) بسيار بيشتر از تنوع درب هاي معمولي است. اين نوع درب ها با اينكه در جنس هاي مختلفي مانند چوبي و همچنين آهني ساخته مي شوند اما به شما اجازه خواهند داد كه همچنان هم زيبايي و هم تنوع خانه خود را حفظ كنيد.

دوام درب فرفورژه آهني (جنوبي)

شايد تصور كنيد كه تنها انواعي از درب فرفورژه آهني (جنوبي) امنيت را براي شما ايجاد خواهد كرد كه آهني است و نوع چوبي آن شما را دچار مشكل خواهد كرد. در اين حال نكته اي كه بايد بدانيد اين است كه اين نوع درب ها اگر از نوع چوبي باشند باز هم براي شما ايمن خواهند بود  و هيچ تفاوت خاصي از نظر امنيتي ندارند. اينكه شما بتوانيد دربي را خريداري كنيد كه دوام بالايي دارد در عين اينكه كار شما را براي سال هاي بعد راحت تر خواهد كرد، به شما اجازه مي دهد كه امنيت را نيز فراهم كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

خاموش شدن ناگهاني تلويزيون چه دلايلي دارد؟

خراب شدن برد اصلي دليل خاموش شدن تلويزيون

 

تلويزيون شما هم خود به خود خاموش مي شود؟ بعد از چند ثانيه و بي هيچ علتي تلويزيون ناگهان خاموش مي شود؟ از همه بدتر وقتي است كه اين اتفاق زمان ديدن برنامه مورد علاقه شما رخ دهد! علل زيادي وجود دارد كه باعث خاموش شدن ناگهاني تلويزيون مي شود. در ادامه مقاله اين موارد را براي پي بردن به دليل خاموش و روشن شدن تلويزيون و يا دليل خاموش شدن ناگهاني تلويزيون بررسي مي كنيم.

اشكالات منبع تغذيه دليل خاموش و روشن شدن تلويزيون

كمي بررسي امكان دارد به شما كمك كند بفهميد چه چيزي دليل خاموش و روشن شدن تلويزيون سامسونگ، ال جي، فيليپس و … به صورت ناگهاني و خود به خود است. اول منبع تغذيه را بررسي كنيد. سيم برق به درستي به پريز وصل شده است؟ اتصال شل و يا كابل آسيب ديده و قديمي مي تواند دليل خاموش شدن ناگهاني تلويزيون شما باشد. اگر متوجه سيم هاي فرسوده يا مشكل سيم برق تلويزيون خود شديد، وقت آن است كه براي تعمير تلويزيون سوني يا ال جي خود با سرويس تي وي تماس بگيريد

چرا تلويزيون خودبخود خاموش مي شود؟

وقتي تلويزيون خودبخود خاموش مي شود، يكي از محتمل ترين موردي كه مي توانيد بررسي كنيد، فعال شدن تايمر يا تايمر خواب تلويزيون است. امكان دارد تايمر تلويزيون شما طوري تنظيم شده باشد كه بعد از يك زمان خاص تلويزيون را خاموش كند.

 از گيرنده ديجيتال و يا تلويزيون هاي جانبي ديگر استفاده مي كنيد؟

مطمئن شويد كه گيرنده ديجيتال روشن است و ورودي تلويزيون به درستي براي تلويزيون گيرنده انتخاب شده است.

اگر تلويزيون گيرنده ديجيتال شما روشن است، امكان دارد كابل HDMI، كواكسيل و … يا خود تلويزيون به دليل اشكال سيگنالي براي تلويزيون ارسال نكند.

سيگنال خروجي گيرنده ديجيتال خود را با فشردن دكمه info/guide روي ريموت كنترل آن بررسي كنيد.

اگر بعد از فشردن دكمه info/guide صفحه تلويزيون داده هاي راهنما را نشان مي دهد، اشكال شما ناشي از كابل يا خود گيرنده است.

اگر صفحه تلويزيون شما اطلاعات راهنما را نمايش نمي دهد، مطمئن شويد كه منبع ورودي در تلويزيون با كمك دكمه ورودي در ريموت تلويزيون تغيير مي كند.

اشكالات و سخت افزاري دليل خاموش شدن ناگهاني تلويزيون

اگر هيچ كدام از موارد بالا كار نكرد و شما متوجه شديد كه تلويزيون هاي متصل به تلويزيون شما به درستي كار مي كنند و گزينه هاي ريست و به روزرساني را هم امتحان كرده ايد و جواب نگرفتيد، امكان دارد اشكال از خود تلويزيون باشد. امكان دارد مين برد، برد پاور و يا ديگر قطعات تلويزيون شما خراب شده باشند كه بايد براي تعمير آن از يك مركز معتبر مثل سرويس تي وي كمك بگيريد.

خراب شدن برد اصلي دليل خاموش شدن تلويزيون

اگر تلويزيون شما بدون هيچ اشكالي به طور ناگهاني خاموش شود، به احتمال زياد اشكال از سخت افزار است. يكي از دليل هاي رايج اين اشكال خراب شدن برد اصلي تلويزيون است، جايي كه همه اجزاي تلويزيون شما با هم ارتباط مي گيرند و سيگنال را رد و بدل مي كنند. اگر برد اصلي تلويزيون فرسوده يا خراب باشد، تلويزيون بيش از حد گرم مي شود و باعث مي شود كه تلويزيون خود به خود خاموش و روشن شود. تعويض برد اصلي تلويزيون مي يك تعمير پرهزينه و حساس است و بايد توسط متخصصان حرفه اي و مجرب سرويس تي وي انجام شود.

خراب شدن برد پاور تلويزيون

علاوه بر برد اصلي، وقتي كه اشكال خاموش شدن تلويزيون ال جي، سامسونگ، سوني و … به وجود مي آيد، امكان دارد مشكل از برد پاور تلويزيون شما باشد. در تلويزيون سامسونگ مدل ??F???? و تلويزيون ال جي مدل 42led5600 احتمال دارد دليل خاموش شدن ناگهاني تلويزيون از برد پاور آن هم باشد اما براي مطمئن شدن بايد توسط تعميركار بررسي شود.

علاوه بر مواردي كه گفته شد، نوسان برق مي تواند باعث آسيب زدن به برد اصلي، برد پاور، قطعات برد مثل خازن ها و آي سي ها و ديگر اجزا تلويزيون شما شود. چرا كه تلويزيون هاي جديد با ولتاژ خيلي پاييني كار مي كنند پس با نوسان برق احتمال آسيب رسيدن به قطعات تلويزيون وجود دارد. براي پيشگيري از اين آسيب ها بايد حتما از محافظ برق باكيفيت كمك بگيريد.

نمايندگي تلويزيون

نمايندگي تلويزيون ال جي ، سامسونگ يا سوني ارائه دهنده همه خدمات مورد نياز به كاربران و دارندگان تلويزيون هاي تلويزيون و برد است. كاربران گرامي مي توانند با مراجعه به نمايندگي تلويزيون تخصصي ترين خدمات مرتبط با تعمير انواع تلويزيون هاي برد و پنل هاي تي وي را دريافت كنند. تعمير تلويزيون سامسونگ ، سوني و ال جي در اين نمايندگي محدود به مدل و برند خاصي نيست و از همه خدمات تعويض و تعمير پشتيباني مي كند